Korte berichten

Jaarverslag

Het jaarverslag over 2019 is afgerond en openbaar gemaakt. U kunt de link vinden op onze pagina 'organisatie'.

Ook dit jaar zijn alle cijfers en achtergronden van de organisatie plus een verzameling praktijkverhalen samengebracht tot een informatief geheel met een resultaat waar wij trots op mogen zijn. In totaal heeft Beterburen 2183 meldingen verwerkt. 256 Bemiddelaars hebben zich in dat jaar ingezet. Geluidsoverlast is de meest voorkomende klacht. Vooral in dichtbevolkte gemeenten. In gemeenten waar meer ruimte is staan pesten/treiteren/verstoorde relatie bovenaan als ervaren overlast. Het gemiddeld oplossingspercentage is 70%. Een mooi resultaat!

Samenkomsten

Het mag duidelijk zijn dat alle bijeenkomsten, voorlichtingen en trainingen vervallen tot de beperkende maatregelen van de overheid zijn opgeheven.

Telefoonmenu

Nu alle medewerkers van Beterburen vanuit huis werken is het des te belangrijker dat verwijzers en bewoners de juiste keuze maken in ons telefoonmenu. Verwijzers kunnen het juiste nummer noemen bij hun advisering tot contact met Beterburen.

Keuzetoets 1: Amsterdam

Vervolgkeuze   1: Baarsjes, Oud West of Oost

                      2: Centrum, Bos & Lommer en Westerpark

                      3: Nieuw-West

                      4: Zuid of Zuidoost

                      5: Noord

                      6: als u geen keuze kunt maken

 

keuzetoets 2: Zaanstad, Wormerland,  Edam-Volendam en Waterland                              

keuzetoets 3: Amstelveen/ Uithoorn/Ouder-Amstel, Aalsmeer:

keuzetoets 4: Landsmeer, Oostzaan

keuzetoets 5:  voor overige inlichtingen of als u geen keuze kunt maken